Alapítvány a Dél-dunántúli Nemzetközi Művésztelepért

                                                      Székhely: 7400 Zselickislak, Kossuth Lajos u. 21.  /  Levélcím: 7400 Kaposvár, Toldi M. u. 7.

                                                               Adószám: 18766822-1-14   /  Bankszámlaszám: 10403909-39017037-00000000

                                                                                E-mail: hkara07@gmail.com   /  Telefon: 06-20/983-9685

 

 

Alapítvány a Dél-Dunántúli Nemzetközi Művésztelepért

 

Rövidített név: Dél-Dunántúli Művésztelep Alapítvány
Szervezeti forma: közhasznú szervezet

Székhely: 7400 Zselickislak, Kossuth Lajos u. 21.

Levelezési cím: 7400 Kaposvár, Toldi Miklós u. 7.
E-mail cím: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Telefonszám: 06-20/983-9685
Bankszámlaszám: 10403909-39017037-00000000
Adószám: 18766822-1-14
 
2019-től a művésztelep új helyszíne: Szigetvár
-------------------------------------------------------------------------------------------

  

 

Alapítvány a Barcsi Nemzetközi Művésztelepért

   

Az alapítvány adatai:
Alapítás éve: 1997
Név: Alapítvány a Barcsi Nemzetközi Művésztelepért
Rövid név: Barcsi Művésztelep Alapítvány
Szervezeti formája: közhasznú szervezet
Székhelye: 7570 Barcs, Dózsa Gy. u. 78.
Bankszámlaszám: 10403909 - 39017037 - 00000000
Adószám: 18766822 - 1 - 14

 

   

Barcsi Nemzetközi Művésztelep

   

Az alkotótelep adatai:
Alapítás éve: 1991
Levelezési cím: 7400 Kaposvár, Toldi M. u. 7.
Telefon: +36-20/9839-685, +36-20/9367-316
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

  

Alapítvány a Dél-Dunántúli

 Nemzetközi Művésztelepért

(7400 Zselickislak, Kossuth Lajos u. 21.)

  ALAPÍTÓ OKIRATA

  2022. augusztus 11.

Alapító: Kapos ART Képző- és Iparművészeti Egyesület

 

  

a Kapos ART Képző- és Iparművészeti Egyesület Alapítványt hoz létre az alábbiak szerint:

Az alapítvány a jelen, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt Alapító Okirata szerint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 3:1. § - 3:48. § és 3:378. § -3:404.§-ai (továbbiakban: Ptk.), valamint az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény rendelkezései alapján működik.

                                                                                                                                                                                     I.             

 

  1. Az alapítvány neve: Alapítvány a Dél-dunántúli Nemzetközi Művésztelepért
  2. Rövidített elnevezés: Dél-dunántúli Művésztelep Alapítvány
  3. Az alapító: Kapos ART Képző- és Iparművészeti Egyesület
  4. Az alapítványt az alapító határozatlan időre hozta létre.
  5. Az alapítvány székhelye: 7400 Zselickislak, Kossuth L. u. 21.
  6. Levelezési címe: 7400 Kaposvár, Toldi M. u.7.
  7. Elektronikus kapcsolattartási címe: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  8. Bankszámlaszám: 10403909-39017037-00000000 (K&H Bank Zrt.)
  9. Képviselő: Halmos Klára (7400 Kaposvár, Toldi M. u.7.)
  10. Az alapítvány jogi személy.
  11. Az alapítvány jogállása: közhasznú szervezet
  12. Tevékenysége: A Dél-Dunántúli Nemzetközi Művésztelep működtetése, képző- és iparművészeti tevékenység, tehetségkutatás-, gondozás, a művészek szakmai érdekvédelme
  13. Az alapítvány mint közhasznú szervezet szolgáltatásait bárki igénybe veheti, az alapítvány általi a tevékenységéről, rendezvényeiről a sajtóban és egyéb fórumokon közzétett  módon,  időpontokban és feltételekkel.
  14. Az alapítvány határozatlan időtartamra létesült.

 II.

 

 Az alapítvány céljai, tevékenysége

 

  1. Az alapítvány művészek önkéntes társulásán alapuló közhasznú társadalmi szervezet, amely a tagok és a kívülállók körében a társadalom és az egyén közös érdekeinek kielégítésére irányuló kulturális tevékenységet folytat - a közhasznú szervezetekről szóló 2011. évi CLXXV. törvény (továbbiakban tv.) alapján.
  2. Nemzetközi művésztelep működtetése.
  3. Kapcsolattartás, együttműködés az ország művésztelepeit összefogó Symposion Alapítvánnyal és más hazai és nemzetközi művésztelepekkel, valamint képző­- és iparművészeket tömörítő közösségekkel.
  4. Tehetségkutatást, tehetséggondozást vállal, szakirányú képzést nyújt grafikai műhelyeiben.
  5. Részt vesz a közép- és felsőoktatásban, a művészeti szakokon tanuló hallgatók tanterv szerint előírt művésztelepi gyakorlatának megszervezésében az oktatásban.
  6. Lehetőséget teremt bel- és külföldi pályakezdő és hivatásos művészek részére alkotó művészeti tevékenység folytatására és grafikai műhelyeiben elmélyült alkotómunka végzésére. 
  1. Kiszélesíti a testvérvárosi kapcsolatokat, meghívja a nemzetközi résztvevőket, segíti a magyar művészek részvételét a testvérvárosi rendezvényeken.  Alkotótáborokat szervez, külföldi művészeket fogad, és magyar művészeket delegál külföldi tanulmányútra.
  2. Kiadványt készít a művésztelep tevékenységéről, egyéb írott és elektronikus kiadványok megjelentetése.
  3. Hazai és nemzetközi kiállítások szervezése az alapítvány gyűjtemény anyagából.
  4. Művészeti szolgáltatásokat nyújt a dél-dunántúli városok művészeti életének fejlesztése érdekében, képzőművészeti gyűjtemény létrehozása, gondozása.
  5. Gyarapítja a régió kortárs művészeti anyagát.
  6. Szakmai érdek képviseletet biztosít a művésztelepen dolgozó művészek részére.
  7. Együttműködés nemzetközé és hazai kulturális szakemberekkel.
  8. Pályázatok készítése, beadása országos és helyi alapítványokhoz, intézményekhez.
  9. Pályázatokat írhat ki, adományokat gyűjthet.
  10. Az alapítvány szorgalmazza egy folyamatosan működő alkotóház létrehozását, fejlesztését, továbbá a Nemzetközi Groteszk Gyűjtemény állandó helyszínének kialakítását, a gyűjtemény anyagának gondozását.
  11. Az alapítvány közvetlen politikai tevékenységet nem folytat, szervezete pártoktól független és azoknak anyagi támogatást nem nyújt.
  12. Határon túli kapcsolatok ápolása, tanulmányutak létrehozása, kapcsolattartás az erdélyi civil szervezetekkel, művészcsere művésztelepeken
  1. Az alapítvány gazdasági-vállalkozási tevékenységet csak közhasznú vagy a létesítő okiratban meghatározott alapcél szerinti tevékenység megvalósítását nem veszélyeztetve végez;

a)    gazdálkodása során elért eredményét nem osztja fel, azt a létesítő okiratában meghatározott közhasznú tevékenységére fordítja;

b)   közvetlen politikai tevékenységet nem folytat, szervezete pártoktól független és azoknak anyagi támogatást nem nyújt.

 

Az alapítvány által végzendő közhasznú tevékenységek:

 

a)      kulturális tevékenység:

A kulturális szolgáltatás, a kulturális örökség helyi védelme, a helyi közművelődési tevékenység támogatása, mint közfeladat érdekében (az 1997. évi CXL. tv, valamint a 2011. évi CLXXXIX. tv. 13. § (1) bek. 7. pontja alapján

-          kulturális célú rendezvények, konferenciák szervezése, lebonyolítása

-          képzések, ismeretterjesztő előadások szervezése,

-          kulturális célú intézményekkel, - civil szervezetekkel való kapcsolatépítés.

b)      nevelés és oktatás, képességfejlesztés, ismeretterjesztés:

Felnőttképzési tevékenység folytatása, mint közfeladat érdekében (a 2011. évi CI. törvény 3. § (2) bek. alapján)

-          felnőttképzések, szakmai továbbképzések szervezése,

-          felnőttképzési szolgáltatások nyújtása

-          készségek, képességek fejlesztése

c)      Kulturális örökség megóvása:
A helyi népművészet, népi építőművészet, népi iparművészet, népi kismesterségek és a népi lakáskultúra hagyományainak megóvása, felélesztése és művelése.

  

III.

 

Az alapítvány tevékenysége TEÁOR-kódok szerint

 

7320 Humán kutatás, fejlesztés

7484 Máshová nem sorolt egyéb gazdasági tevékenységet segítő szolgáltatás

7512 Társadalmi szolgáltatások igazgatása

8042 Máshova nem sorolt felnőtt és egyéb oktatás

9112 Szakmai érdekképviselet

9133 Máshova nem sorolt egyéb közösségi, társadalmi tevékenység

9231 Alkotó és előadó-művészet

9232 Művészeti kiegészítő tevékenység

9272 Máshova nem sorolható egyéb szabadidős tevékenység

 

IV.

 

Az alapítvány vagyoni forrásai

 

  1. Az alapítvány induló vagyona 50.000 Ft, melyet a Kapos ART Képző-és Iparművészeti Egyesület a Kereskedelmi és Hitelbank RT Kaposvári Fiókjában helyez el.
  2. Az alapítványt támogató magánszemélyek és jogi személyek felajánlásai, befizetései.
  3. Egyéb források (pl. pályázatokon nyert pénzeszközök).
  4. Az alapítvány nyitott, bármely belföldi vagy külföldi természetes vagy jogi személy bármikor csatlakozhat, befizetésével támogathat, amennyiben az alapítvány céljaival egyetért.
  5. A csatlakozás, támogatás elfogadásáról, elutasításáról, a csatlakozás feltételeiről az alapítvány kuratóriuma dönt.
  6. Az Alapítvány vagyonát céljának megfelelően, az alapító okiratban meghatározott módon kell kezelni és felhasználni. Az Alapító és a csatlakozó az Alapítvány részére juttatott vagyont nem vonhatja vissza.
  7. Az Alapítvány vagyonával való rendelkezés a kuratóriumot illeti meg.
  8. Az Alapítvány céljainak elérése érdekében, az Alapítvány céljaira rendelt vagyonból támogatást nyújthat közvetlen észlelésre, illetve kérelemre is természetes és jogi személynek, valamint minden olyan tevékenység vagy szervezet részére, amely az Alapítvány céljainak az eléréséhez jelentős, széles körben hasznosítható eredményt ígér.
  9. Az alapítványi vagyon részévé válnak az alapítványhoz később csatlakozó feltétel nélküli vagy feltételhez kötött pénzbeli, természetes és dologi juttatások, amennyiben ezeket a kuratórium elfogadja.
  10. A közhasznú szervezet a gazdálkodása során elért eredményét nem oszthatja fel, azt létesítő okiratában meghatározott közhasznú tevékenységére kell fordítania. A közhasznú szervezet a vezető tisztségviselőt, a támogatót, az önkéntest, valamint e személyek közeli hozzátartozóját - a bárki által megkötés nélkül igénybe vehető szolgáltatások, illetve az egyesület által tagjának a tagsági jogviszony alapján nyújtott, létesítő okiratnak megfelelő juttatások kivételével - cél szerinti juttatásban nem részesítheti.
  11. A közhasznú szervezet, valamint közhasznú szervezet jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egysége köteles a beszámoló jóváhagyásával egyidejűleg közhasznúsági mellékletet készíteni, amelyet a beszámolóval azonos módon köteles jóváhagyni, letétbe helyezni és közzétenni. A közhasznú szervezet beszámolójába, közhasznúsági mellékletébe bárki betekinthet, és abból saját költségére másolatot készíthet.

 V.

 

Az alapítvány kezelő szerve

 

I. Az alapítvány kezelő szerve: az 5 tagú kuratórium.

Elnök:  Halmos Klára (7400 Kaposvár, Toldi M. u. 7.)

Titkár: Varga Beatrix (7400 Kaposvár, 48-as Ifjúság útja 36.)

Tagjai: Pálinkás Mariann (1086 Budapest, Teleki László tér 5.)

           Király Lajos (7900 Szigetvár, Alapi Gáspár u. 22.)

 

II. A kuratórium tagjainak megbízatása 3 évre szól.

A kuratóriumi tagokat az Alapító kéri fel. A kuratóriumi tagságra való jelölést a kuratóriumi tagnak el kell fogadnia. Megszűnik a kuratóriumi tagság, ha az Alapító a kuratóriumi tagot visszahívja, vagy a kuratóriumi tag lemond. A kuratórium tagját megbízatásának lejárta előtt az alapítványi cél megvalósításának közvetlen veszélyeztetése esetén az alapítói jogok gyakorlója hívhatja vissza. A kuratórium tagja az alapítóhoz és a kuratórium többi tagjához címzett nyilatkozattal bármikor lemondhat. Az alapító és közeli hozzátartozói nem lehetnek többségben a kuratóriumban.

 

A kuratórium elnöke:

 

-          irányítja a kuratórium munkáját, gyakorolja a munkáltatói jogokat az Alapítvány alkalmazottaival szemben,

-          összehívja, vezeti a kuratórium üléseit, végrehajtja, illetve végrehajtatja annak határozatait. Gondoskodik a jogszabályban előírt számviteli, könyvviteli rend kialakításáról, az abban foglaltak végrehajtásáról, az állammal szembeni kötelezettségek teljesítéséről,

-          irányítja az Alapítvány operatív tevékenységét.

 

Kizáró és összeférhetetlenségi szabályok

A kuratórium határozathozatalában nem vehet részt az a személy aki, vagy akinek hozzátartozója a határozat alapján

-          kötelezettség vagy felelősség alól mentesül, vagy

-          bármilyen más előnyben részesül, illetve a megkötendő jogügyletben egyébként érdekelt.

Nem minősül előnynek az Alapítvány cél szerinti juttatásai keretében a bárki által megkötés nélkül igénybe vehető nem pénzbeli szolgáltatás.

 

A közhasznú szervezet megszűnését követő három évig nem lehet más közhasznú szervezet vezető tisztségviselője az a személy, aki olyan közhasznú szervezetnél töltött be – annak megszűnését megelőző két évben legalább egy évik – vezető tisztséget, amely

a)      amely jogutód nélkül szűnt meg úgy, hogy az állami adó – és vámhatóságnál nyilvántartott adó- és vámtartozását nem egyenlítette ki,

b)      amellyel szemben az állami adó – és vámhatóság jelentős összegű adóhiányt tárt fel,

c)      amellyel szemben az állami adó- és vámhatóság üzletlezárás intézkedést alkalmazott, vagy üzletlezárást helyettesítő bírságot szabott ki,

d)     amelynek adószámát az állami adó- és vámhatóság az adózás rendjéről szóló törvény szerint felfüggesztette vagy törölte.

 

Az Alapító a tisztségviselők felkérésekor figyelembe veszi a Civil törvény 38-39. §-ában írott összeférhetetlenségi szabályokat.

Vezető tisztségviselő az a nagykorú személy lehet, akinek cselekvőképességét a tevékenysége ellátáshoz szükséges körben nem korlátozták.

A vezető tisztségviselő feladatait személyesen köteles ellátni.

Nem lehet vezető tisztségviselő az, akit bűncselekmény elkövetése miatt jogerősen szabadságvesztés büntetésre ítéltek, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányos jogkövetkezmények alól nem mentesült.

Nem lehet vezető tisztségviselő az, akit e foglalkozástól jogerősen eltiltottak. akit valamely foglakozástól jogerős bírói ítélettel eltiltottak, az eltiltás hatálya alatt az ítéletben megjelölt tevékenységet folytató jogi személy vezető tisztségviselője nem lehet.

Az eltiltást kimondó határozatban megszabott időtartamig nem lehet vezető tisztségviselő az, akit eltiltottak a vezető tisztségviselői tevékenységtől.

 

A vezető tisztségviselő, illetve az ennek jelölt személy köteles valamennyi érintett közhasznú szervezetet előzetesen tájékoztatni arról, hogy ilyen tisztséget egyidejűleg más közhasznú szervezetnél is betölt.

 

Nem lehet a felügyelő szerv elnöke vagy tagja, illetve könyvvizsgálója az a személy, aki

a)      a döntéshozó szerv, illetve az ügyvezető szerv elnöke vagy tagja (ide nem értve az egyesület döntéshozó szervének azon tagjait, akik tisztséget nem töltenek be),

b)      a közhasznú szervezettel e megbízatásán kívüli más tevékenység kifejtésére irányuló munkaviszonyban vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban áll, ha jogszabály másképp nem rendelkezik,

c)      a közhasznú szervezet cél szerinti juttatásából részesül - kivéve a bárki által megkötés nélkül igénybe vehető nem pénzbeli szolgáltatásokat, és az egyesület által tagjának a tagsági jogviszony alapján a létesítő okiratban foglaltaknak megfelelően nyújtott cél szerinti juttatást -, illetve

d)     az a)-c) pontban meghatározott személyek közeli hozzátartozója.

 

III. A kuratórium szükség szerint, de évente legalább egyszer ülésezik, melyen írásban tájékoztatja az alapítót az éves munkáról, az alapítványi vagyon céloknak megfelelő kezeléséről és felhasználásáról, az alapítvány vagyonmérlegéről, közhasznúsági jelentéséről.

 

A kuratórium ülései nyíltak, de a kuratórium egyes napirendi pontok tekintetében zártkörű ülést rendelhet el, amennyiben annak nyilvánossága személyiségi jogot sért.

 

Az ülés - melyet az elnök hív össze az ülést megelőzően legalább nyolc nappal igazolhatóan postára adott, a napirendet is tartalmazó meghívóval - akkor határozatképes, ha azon legalább 3 kuratóriumi tag jelen van.

 

Bármely kuratóriumi tag kérheti kuratóriumi ülés összehívását a cél és ok megjelölésével. Ilyen kérelem esetén a kuratórium elnöke köteles a kérelem beérkezésétől számított nyolc napon belül intézkedni az ülés összehívásáról.

 

A meghívónak tartalmaznia kell az alapítvány nevét és székhelyét. Ha az alapítvány kuratóriumi ülését nem szabályszerűen hívták össze, az ülést akkor lehet megtartani, ha az ülésen valamennyi kurátor jelen van, és ők egyhangúlag hozzájárulnak az ülés megtartásához.

A kuratórium ülésén a szabályszerűen közölt napirenden szereplő kérdésben hozható határozat, kivéve, ha az ülésen valamennyi kurátor jelen van, és ők egyhangúan hozzájárulnak az ülés megtartásához.

A kuratórium akkor határozatképes, ha azon a leadható szavazatok több, mint felét képviselő szavazásra jogosult részt vesz. A határozatképességet minden határozathozatalnál vizsgálni kell. Ha egy kurátor valamely ügyben nem szavazhat, őt az adott határozat meghozatalánál a határozatképesség megállapításánál figyelmen kívül kell hagyni.

 

Az alapító és közeli hozzátartozói nem lehetnek többségben a kuratóriumban. Az alapító a kuratórium határozatképességére annak figyelembevételével rendelkezik, hogy a kuratóriumi ülésen megjelent kuratóriumi tagok (az elnököt is beleértve) létszámán belül a személyi összetételből adódóan ne következhessen be olyan helyzet, amely azt eredményezné, hogy a vagyon felhasználására alapítóként közvetlenül vagy közvetve befolyásoló súllyal bír.

 

A kuratórium ülésén a tagok személyes részvétele kötelező, meghatalmazottal nem képviseltethetik magukat.

 

A kuratórium határozatait nyílt szavazással a jelenlevők egyszerű szótöbbségével hozza oly módon, hogy az Alapítóval rokoni kapcsolatban levő személyek ne kerüljenek többségbe. Szavazategyenlőség eseten a szavazást egyszer meg kell ismételni. Újabb szavazategyenlőség esetén a határozati javaslat elutasítottnak minősül, tekintve, hogy nem kapta meg a szükséges szavazattöbbséget.

 

IV. Az ülésekről jegyzőkönyv készül, melynek elkészítése a kuratórium titkárának feladata. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell: az ülés helyszínét és dátumát, a megjelentek nevét, a határozatképesség megállapítását, az elfogadott napirendet, az elfogadott, illetve elutasított határozati javaslatok szöveget, hatályát, a végrehajtásukért felelős személy(ek) nevét, a határozathozatalkor kialakult  szavazatarányt, a határozatot elutasítók nevét, a határozatok kihirdetésének tényét. Az ülés határozatairól (a Határozatok könyvében foglalt adattartalommal) az érintetteket az ülést követő egy hónapon belül igazolt postai megküldéssel tájékoztatni kell. A kuratóriumi ülés határozatairól nyilvántartást kell vezetni (Határozatok könyve). Ebben rögzíteni kell: az ülés időpontját, a megjelentek számát, a határozatok sorszámát, szövegét, hatályát, a végrehajtásukért felelős személy(ek) nevét, a határozatot elfogadók és elutasítók arányát, továbbá a döntések érintettekkel való közlésének módját és időpontját.

A kuratórium döntéseit az érintettekkel írásban, igazolható módon közli és a döntéseket az alapítvány internetes honlapján hozza nyilvánosságra.

 

A kuratórium további működési szabályait, létrehozandó eseti bizottságait maga határozza meg.

 

A kuratórium kizárólagos feladat- és hatásköre:

-          dönt az alapítvány éves tevékenységi és pénzügyi tervéről, elfogadja a tevékenységről és gazdálkodásról szóló éves beszámolót,

-          jóváhagyja az alapítványnak juttatott adományok, felajánlások befogadását,

-          jóváhagyja az alapítvány mérlegét,

-          elfogadja az alapítvány szabályzatait.

 

V. A közhasznú szervezet éves beszámolóját és közhasznúsági jelentését az elnök/titkár készíti elő, és a kuratórium hagyja jóvá. A jóváhagyott közhasznúsági jelentést a tárgyévet követő év június 30-ig közzé kell tenni a művésztelep saját honlapján- www.barcsart.hu.

 

VI. A bankszámla felett a kuratórium elnöke, Halmos Klára elnök aláírása jogosult rendelkezni.

 

VII. A közhasznú szervezet, vezető tisztségviselői meg kell, hogy feleljenek a 2011. évi CLXXV tv. összeférhetetlenségére vonatkozó rendelkezésének.

 

VIII. Az alapítvány iratait a kuratórium elnökével és titkárával az időpont előzetes egyeztetésével bárki megtekintheti.

 

IX. Az Alapítvány köteles – az éves beszámoló jóváhagyásával egyidejűleg – közhasznúsági jelentés készíteni. A közhasznúsági jelentés elfogadása a kuratórium kizárólagos hatáskörébe tartozik.

 

A közhasznúsági jelentés tartalma:

-          számviteli beszámoló

-          költségvetési támogatás felhasználása

-          vagyon felhasználásával kapcsolatos kimutatás

-          cél szerinti juttatások kimutatása

-          központi költségvetési szervtől, az elkülönített állami pénzalaptól, a helyi önkormányzattól, kisebbségi települési önkormányzattól, a települési önkormányzatok társulásától kapott támogatások mértéke

-          közhasznú szervezetvezető tisztségviselőinek nyújtott juttatások értéke, illetve összege

-          közhasznú tevékenységről szóló rövid tartalmi beszámoló.

 

Az alapítvány éves beszámolójának jóváhagyása – a közhasznúsági jelentés elfogadásával egyidejűleg – a tárgyévet követő év 150. napjáig a kuratórium egyhangú döntése alapján történik.

 

X. Az Alapítvány megszűnésére a 2011. évi CLXXV tv. II. fejezetében és a Ptk. 3:48 §, 3:303-304. § -ában foglalt rendelkezések az irányadóak. Az Alapítvány esetleges megszűnése esetén az Alapítvány vagyona – a hitelezők kielégítése után – hozzájárulása mértékéig az Alapítót illeti meg, a további fennmaradó vagyont az Alapítvány céljaihoz hasonló célra kell fordítani és erről a nyilvánosságot megfelelően tájékoztatni.

 

VI.

 

Az alapító okiratban nem szabályozott kérdésekben a PTK általános szabályai és a 2011. évi

CLXXV. tv. rendelkezései az irányadóak.

  

Szigetvár, 2022. augusztus 11.

 

 

                   Vörös András                                                      Halmos Klára

                a Kapos ART elnöke                                          a Kuratórium elnöke